Ginger Golden Girls

4 października 2014

Ankieta

Cześć!

Jest taka sprawa, której sama nie rozwiążę! Otóż dla mnie związek Hermiony z Ronem to tragiczna porażka, podobnie Harry i Ginny też mi do siebie nigdy nie pasowali. Więc w moim pierwotnym zamiarze chciałam te związki zwyczajnie rozwalić. Jednakże jak każdy człowiek, dla którego Harry i kanon to świętość, mam dylemat.

Więc zostawiam to Wam :P Na stronie powisi trochę ankieta i proszę o odpowiedzi, jako że ja i tak wymyśliłam sobie kilkanaście par w tym opowiadaniu, więc Wy możecie zadecydować o Harrym i Hermionie, a ja nie będę miała wyrzutów sumienia :P <sprytne posunięcie>

Pozdrawiam!!!
Ginger

7 komentarzy:

  1. Cóż... Więc teraz ja mam dylemat. :P
    Harry i Hermiona do siebie pasują i nawet sama Rowling pluje sobie w brodę, że nie są razem. ;)
    Ale jak zareaguję kuzyni na wieść, że nagle stają się rodzeństwem, a ich mama/tata idą w odstawkę? Może być problem...
    Poza tym współczułabym Ginny i Ronowi. Nagle ich najlepsi przyjaciele się schodzą, a ich zostawiają. :'(
    Ale na pewno odpada Darmione. Moim zdaniem Hermiona i Draco NIGDY by się w sobie nie zakochali. I, mimo że lubię czytać ich fanfiction, uważam że ich związek to jakaś pomyłka. Co innego Rose i Scorpius. Oni są IDEALNI.

    Ale chyba myślę że Harry i Hermiona to nie taki głupi pomysł, mimo przeszkód (dzieci, Ron, Ginn, itd.).

    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Hermiona i Harry powinni być razem, ale od razu po wojnie a nie po iluś latach małżeństwa z innymi. Wspieram ich i pasują do siebie cholernie ale...no kurczę jakie to konsekwencje za sobą poniesie? Stracą przyjaciół, rodzinę...no chyba że jakoś ładnie to opiszesz i będzie happy endzik :D WIEM! Niech Ginny i Ron zginą w wojnie! Wtedy naturalne dla wszystkich będzie że H&H znajdą pocieszenie w swoich ramionach! Tak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie z uśmiercaniem kanonicznych postaci jest tak samo... Po prostu czuję, że mi nie wolno :P Rowling tylko wspomniała o Jamesie, Alu, Rose i reszcie więc ci, których opisuję są prawie moi :P Ale Harry, Hermiona, Ron itd. już nie :/ Ale przychylę się do Waszego zdania, a wygląda na to, że chcecie, żeby Harry i Ginny i Hermiona i Ron byli razem, jak Rowling przykazuje :D

      Usuń
  3. fuuj, harry i hermiona nie pasują do siebie. ich związek byłby banalny, kompletne nieporozumienie

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę się podpisywać pod komentarzami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, kiedy nowy rozdział? :)

    Katerina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, ale nie wiem :/
      Mam 4 strony, ale teraz zaczęłam studia i niewiele już pozostało czasu na pisanie no i nie ukrywam, że chwilowo mam brak weny, a jeszcze wątek Harry'ego stanął w miejscu i nie wiem jak go rozwiązać ;/Od dwóch rozdziałów próbuję też wcisnąć Dakotę i znowu mi się to chyba nie uda...

      Także rozdział najszybciej za kilka dni, a może i gorzej :/

      Usuń