Ginger Golden Girls

4 maja 2015

Ginger Golden Girls



             Wydawałoby się, że w świecie czarodziejów panuje spokój i harmonia. Czemu więc Harry Potter musi wrócić do Hogwartu? Jaką rolę odegrają w nowej wojnie jego dzieci i ich przyjaciele?

Zapraszam na przygodę z Nowym Pokoleniem, w którym stare drzewa i ukryte klucze mają prawie takie znaczenie jak horkruksy i Insygnia, a Jo, James, Al, Rose i Scorpius zawstydzają samych Huncwotów, jednocześnie próbując ułożyć swoje kosmicznie pokręcone życie uczuciowe. 

Zapraszam
Ginger Girl



              Proszę o komentowanie bloga! Korzystasz z wielu godzin mojej pracy (trwającej półtora roku) i napisanie kilku słów o blogu zajmie Ci minutę, a mnie poprawi humor na cały dzień :)

       

Część pierwsza

Rozdział 1
Rozdział 2
Rozdział 3
Rozdział 4
Rozdział 5
Rozdział 6
Rozdział 7
Rozdział 8
Rozdział 9
Rozdział 10
Rozdział 11
Rozdział 12 
Rozdział 13 
Rozdział 14 
Rozdział 15 i 16
Rozdział 17 
Rozdział 18
Rozdział 19
Rozdział 20
Rozdział 21
Rozdział 22
Rozdział 23
Rozdział 24
Rozdział 25
Rozdział 26
Rozdział 27

Część druga

Rozdział 28
Rozdział 29
Rozdział 30
Rozdział 31
Rozdział 32
Rozdział 33
Rozdział 34
Rozdział 35
Rozdział 36
Rozdział 37
Rozdział 38
Rozdział 39
Rozdział 40
Rozdział 41
Rozdział 42
Rozdział 43
Rozdział 44 cz 1
Rozdział 44 cz 2
Rozdział 45
Rozdział 46
Rozdział 47
Rozdział 48
Rozdział 49 cz 1
Rozdział 49 cz 2
Rozdział 50
Rozdział 51
Rozdział 52
Rozdział 53 cz 1
Rozdział 53 cz 2
Rozdział 53 cz 3
Rozdział 54

Część 3

Rozdział 55
Rozdział 56
Rozdział 57 cz. 1
Rozdział 57 cz. 2
Rozdział 58
Rozdział 59
Rozdział 60
Miniaturka - Pluszak w Slytherinie 
Rozdział 61 cz. 1
Rozdział 61. cz. 2
Rozdział 62 
Rozdział 63
Rozdział 64
Rozdział 65 cz. 1
Rozdział 65 cz. 2
Rozdział 66 cz. 1
Rozdział 66 cz. 2
Rozdział 67
Pozostali vol. 5
Rozdział 68
Rozdział 69
Rozdział 70
Rozdział 71 cz. 1
Rozdział 71 cz. 2
Rozdział 72 cz. 1
Rozdział 72 cz. 2
Rozdział 73 
Rozdział 74 cz. 1
Rozdział 74 cz. 2
Rozdział 75 
Rozdział 76 cz. 1
Rozdział 76 cz. 2
Prawie na koniec

Rozdział 77


Część 4



10 komentarzy:

  1. Hej! :D Jestem nową czytelniczką! Aktualnie czytam pierwszy post z 2015 roku i niedługo skończę część ||. Zaczęłam czytać tego bloga tydzień temu i bardzo mnie wciągnął! Liczę na dostęp do części |||. Jesteś wspaniałą pisarką! Twoje postacie mają osobowość a ja utorzsamiam się z Jo. Jestem do niej z charakteru bardzo podobna. Często pomyślę o tym co ja bym powiedziała, czytam dalej a Jo mówi podobnie. Tu umieszczę całą moją dotychczasową opinię o wątkach które poznałam!

    Bardzo polubiłam paring Jomes bo pasują do siebie idealnie. To jak frytki i kechaph! Jo jest absolutnie moją ulubioną postacią. Jest barwna, energiczna, odważna i bystra. James tak samo, chodź mam wrażenie, że Jo ma wielki talent do Qwidicha tylko o tym nie wie. Takie jakieś przeczucie! :D

    Rose! To moja druga ulubiona postać bo po części przypomina mnie. Te jej pyskowanie i tok myślenia jest w niektórych momentach taki sam jak mój, ale w wielu kwestiach się nie zgadzam. Na przykład o to, że Jo i James nie powinni być razem. Chodzi mi o moment w którym porównała Jo do padliny i kazała jej obiecać, że Jo z Jamesem się nie zwiąże. To tak samo jak by Rose zabronić pyskować lub Dakocie wybić z głowy szkolny regulamin. Nie możliwe!

    Scorpius. Tak właśnie wyobrażam sobie syna Malfoya, bez dwóch zdań! Nic dodać, nic ująć.

    Albus i takie przebieranki między dziewczynami? Właściwie Albus nie pasuje mi do Ravenclawu, bardziej nadaje się na puchona. Mam do niego pewien dystans i nie pałam do niego miłością absolutną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cameron jest fajny! Taki uroczy i słodki. Bez wątpienia nadaje się na chłopaka do Lucy. Cameron to taki anioł który opiekuję się niewinną dziewczyną. Po prostu, kiedy o nim ktoś pomyśli, nie da się nie uśmiechnąć!

      Lucy jest taka jaką chciałabym mieć przyjaciółkę. Prawdziwą, nieśmiałą, uroczą. Jest taka miła i słodka, i prawdziwa. Rozkoszuję się tym słowem, bo ten gatunek jest na wymarciu. Prawdziwa.

      Scarlett, nie będę kłamać: pasuje do Albusa. Jest w podobnej sytcji co wiele dziewczyn: kocha przyjaciela. I - jeśli tego nie przeżyłaś - możesz mi wierzyć to beznadziejna perspektywa. Jest okey. Nie uwielbiam jej ale też nic do niej nie mam. Jest mi obojętna.

      Dakota jest zarąbista! Ten regulamin i jej bzik na jego punkcie. W realu bym pewnie jej nie lubiła, (nie przestrzegam zasad) to czyta się o niej fajnie. :D

      Jesee jeszcze będzie z Dakotą! Ja to ci mówię! :) Oni tak do siebie nie pasują, że muszą ze sobą być. Wiele lat temu nikt nie pomyślałby o dziewczynie w spodniach, to po prostu do siebie nie pasowało! Ale teraz popatrz na dziewczyny w białych rurkach i czarnych szpilkach i powiedz: czy to nie było ogromnym błędem? Tak samo będzie z nimi. Trzeba po prostu czasu i samo wyjdzie! :D

      Louis ma zarąbistą siostrę Dominiqe! Znaczy ma zarąbiste imię, ale mniejsza! On mnie denerwuje. Nie lubię go.

      Leah jest wspaniała. Nie szuka sławy, jest sobą. Znowu ten wyraz. Ach... Jest tajemnicza, zagadkowa. Taka.. nie banalna! Kocham tą postać, chodź mało ją znam.
      I to chyba dla tego. Bo nie jest taka prosta. Pewnie zawiodła się a kimś, i to bardzo. Nie ufa ludziom bo to potwory. Krzywdzą i ranią. I ma sto procent racji.

      Usuń
    2. Noah i Nevile! Już słyszę te dzwony weselne, chodź nie lubie tej profesorki. Trochę zbyt leci na wszystko co młode, ładne i się rusza!

      Wydaje mi się, że szpiegiem może być Leah. Jeżeli tak jest będę bardzo ubolewać!
      Masz fajne pomysły. Drzewo początku to naprawdę udany pomysł!

      Jeśli chodzi o całokształt tego opowiadania to gratulacje. Zdarzają się pewne nie dociągnięcia, ale w gruncie rzeczy jest wspaniały! Nie będę szukać kolejnych blogów o nowym pokoleniu, bo teraz znalazłam ten jedyny i nie wyobrażam sobie by losy
      Rose, Scorpiusa, Albusa, Lily, Lucy, Hugo czy innych młodych bohaterów stworzonych przez Rowling potoczyły się inaczej. Wierzę, że tak było. Jest to najlepszy blog o młodym pokoleniu jaki w życiu czytałam. Mam nadzieję, że wszystko dobrze się potoczy. Na koniec: cóż mogę napisać? Tylko jedno.
      Jo, Albus, Rose, Scorpius, Cameron, James, Lucy, Scarlett, Dakota, Harry, Astorio, Draco, Ron i inni bohaterzy tego opowiadania: gdziekolwiek jesteście, życzę wam Powodzenia. Nie dajcie się.

      Usuń
    3. Podpisuj się jakoś, proszę i podaj maila :)

      Usuń
    4. Już, już! :D e-mail : lili_evans_potter_huncwotka@onet.pl
      g-mail: the.guardian.of.dreams.my.life@gmail.com

      Usuń
    5. a czy "luna" to również Ty? nie ogarniam już. Dostałaś zaproszenie na gmaila.

      Usuń
    6. Taak. xD Raz z tel a raz z laptopa. Jestem zakręconą i nie ogarniętą osobą! c: Taki już mój urok ! xd

      Usuń
  2. Kiedy część 4???

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj.
    Pragnę Cię poinformować, że twój blog został dodany do spisu Księgi Opowiadań. Znajduję się on pod tym https://www.ksiegaopowiadan.pl/2018/10/ginger-golden-girls.html linkiem. Jeśli nie chcesz by twój blog znajdował się w spisie, proszę powiadom mnie o tym w komentarzu. Życzę powodzenia w blogowaniu, KS.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj.
    Pragnę Cię poinformować, że twój blog został dodany do spisu Księgi Opowiadań. Znajduję się on pod tym https://www.ksiegaopowiadan.pl/2018/10/ginger-golden-girls.html linkiem. Jeśli nie chcesz by twój blog znajdował się w spisie, proszę powiadom mnie o tym w komentarzu. Życzę powodzenia w blogowaniu, KS.

    OdpowiedzUsuń