Ginger Golden Girls

24 grudnia 2014

Wesołych...

i Harrych  Świąt!!! :)







11 komentarzy:

  1. Dziękuję i ja też Ci życzę wesołych swiąt, zdrowia, spełnienia marzeń, dużo dużo weny i...
    Jestem najgorsza w składaniu życzeń, lama ze mnie jak sto lam... :\
    I żebyś dostała list z Hogwartu! O tak! (No chyba, że już jakiś dostałaś, a tylko ja jestem mugolem)
    I żebyś była szczęśliwa i miała dużo książek i żebyś dalej tak świetnie pisała (a nawet lepiej) i żebyś nigdy się nie poddawała!
    Mam wrażenie, że za dużo tu 'i', ale nie ciii... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A JA życzę Ci:
    Abyś była tak szczęśliwa jak Scor na Wieży Astronomicznej, uśmiechnięta jak James, który patrzy na Jo i zawsze radosna jak Rose w swoim świecie! :**** wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję ślicznie :*
    Wszystkiego dobrego, wszelkich pomyślności i mnóstwo uśmiechu. A przede wszystkim - spełnienia marzeń.
    No i weny, bo czytelnicy zawsze niecierpliwie wyczekują kolejnych porcji tej cudnej historii :)
    WESOŁYCH ŚWIĄT!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych Świąt!Dużo radości, w rybie mało ości i samych przyjemnosci. Haha, chciałam wymyślić jakiś wierszyk ale mi nie wyszło. :D. A więc będzie bez wierszyka.Chciałabym ci życzyć spełnienia marzeń, dużo zdrowia i aby pisanie tej histori sprawiało ci dużo przyjemnosci. :)

    Gabi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, i chciałam powiedzieć że obrazek - mistrzostwo :P

      Usuń
  5. No więc...Wesołych Świąt! Szczęścia, miłości, radości, weny...i trochę wybaczenia dla największej fanki Jomes, która ostatnimi czasy opuściła się w swoich obowiązkach, ale zamierza to nadrobić bo nadal kocha Ciebie i Twoje opowiadanie :)
    Przyszłam się trochę ukorzyć i przeprosić osobiście za moje okropne zachowanie. Przekonywałam Cię, żebyś nie odchodziła od bloga, a sama całkowicie zniknęłam z blogosfery...Cóż, to nie był jednak brak weny (no dobra, trochę też) ale bardziej prywatne powody. Teraz obiecuję, że powrócę do regularnego komentowania Twoich wpisów i znów będę cię zamęczać swoim fanatyzmem dotyczącym Jomes (gra w pokera? Na Rowling, kocham Cię za to!)
    No i jeszcze raz: Wszystkiego najlepszego, weny, czasu, jak największej ilości czytelników, szczęścia, miłości, przyjaciół, spełnienia marzeń, prezentów, Sylwestra pełnego alkoholu i najlepszego nowego roku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że wróciłaś. Sceny Jo - James nie mają najmniejszego sensu, jeśli ich później totalnie nie krytykujesz :P no i czekam na Ślizgonska krew oczywiście :) wesołych Świąt! :)

      Usuń
  6. Cześć!
    Jestem tu tak trochę nowa... Przeczytałam Twojego bloga w 3 dni i, nie ukrywam, jestem oCZARowana. Twój blog jest fenomenalny, i już nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału. I więcej Scora. ;)
    Wesołych Świąt.
    Aśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, uwielbiam tak trochę nowych! :) Cieszę się, że się podoba i witam serdecznie! :)

      Usuń

  7. Idą święta, widać gości - 
    Wydłub z karpia wszystkie ości.
    Powyjadaj z barszczu uszy.
    A gdy Cię za bardzo suszy, 
    Siądź wygodnie z flachą wina,
    I obejrzyj dziś Kevina
    To takie mone życzenia bo nie mam pomysłu na swoje pomysły ;)
    Czekam na nexta i życze jeszcze fajnego sylwestra i nowego roku ;*

    OdpowiedzUsuń