Ginger Golden Girls

25 lutego 2015

Konkurs!

Hello, rozdziału nie ma, jest konkurs! :P

Wymysły mojej chorej głowy (czyt. GGG) zgromadziły około 700 komentarzy (Wy tego nie widzicie, ale ja tak :P). Postanowiłam urządzić małą zabawę. Osoba, która wstrzeli się w 777 komentarz, będzie mogła zadać dowolne pytanie i otrzyma odpowiedź na maila (jeśli przysięgnie uroczyście, że nie zdradzi reszcie) :P
Ja obiecuję, że odpowiem nawet na najbardziej odjechane pytanie.
Reguły są proste, piszecie co chcecie, a ja potem ogłaszam kto napisał 777 komentarz.

Przemyślcie dobrze pytania, które chcecie zadać, bo możecie pozbawić się radości z niespodzianki. Ale oczywiście odpowiem na wszystko, czyli kto zginie, kto z  kim nie będzie i czemu tak a nie inaczej :P Jedynym niedozwolonym pytaniem jest "co się wydarzy w 3 części", i tym podobne, bo musiałabym napisać esej na 5 stron :P

Ach, no i kiedyś musiał nastąpić ten moment - przypominam, że 3 część prawdopodobnie będzie zamknięta. W końcu 3/4 z Was nigdy nie skomentowało żadnego posta, a moje prośby odbijają się grochem od ścianę. I nie zamierzam tego KOMENTOWAĆ :P


Powodzenia w konkursie, tym 10 osobom, które piszą coś od czasu do czasu i pozdrawiam pozostałe 40!
! :)

29 komentarzy:

  1. A mogę dodać 100 komentarzy? :P Wtedy się wstrzelę!

    Katerina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :p Ok, tylko ja będę widzieć 776 i dodam następny komentarz :P Tyle wygrać <33

      Usuń
  2. Super pomysł... Nie wiem, czy wygram, ale mogę Ci powiedzieć, że wiem, jakie pytanie bym Ci zadała... A swoje komentarze też liczyłaś? Czekam z niecierpliwością na nowy rozdział... Pozdrawiam i życzę weny. Nikita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, moje dotychczasowe komentarze też się liczą. Strasznie mnie ciekawi o co byście zapytały! Ale taka mała rada - nie pytajcie o szpiega, to i tak się rozwiąże za kilka rozdziałów.

      Usuń
  3. Fajny pomysł :D
    Ale tylko jedno pytanie ?
    Już nie pytam o rozdział (hehe) :D Co nie zmienia faktu że nie mogę się doczekać :)
    Po prostu ubóstwiam twego bloga !
    - Nasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hhahaha, wygrałaś. Już widzę Ciebie wygrywającą konkurs i Twoje zwycięskie pytanie: "KIEDY NOWY ROZDZIAŁ?" :p

      Tak, jedno pytanie, dowolne, ale musi być dość szczegółowe, nie ogólne. Tak, żebym mogła odpowiedzieć w kilku zdaniach.

      Usuń
    2. Hahahahahah nie śmieszne :/ No może troszkę :D
      Ok ok 👌
      Mogę ci zadać pytanie? I nie "Kiedy następny rozrozdział." :)

      Usuń
    3. Cytując Dumbledore'a: "Już to zrobiłeś, Harry" :p Dawaj!

      Usuń
    4. Ile masz lat ? :D Trochę dziwne ale bardzo mnie to ciekawi :)

      Usuń
    5. 20 :) Jestem na 2 roku studiów.

      Usuń
    6. Ja też, tylko inny kierunek... Masz w planach napisanie książki, chętnie bym przeczytała, szczególnie, że strasznie lubię... Mam nadzieję, że sesja poszła dobrze. Pozdrawiam. Nikita

      Usuń
  4. Hej dopiero co trafiłam na twojego bloga i po prostu się zakochałam. Niestety nie umiem pisać ładnych i długich komentarzy ale mam nadzieje że kilka słów pod każdym rozdziałem będzie zadowalające i dawało chociaż trochę motywacji do pisania :)
    Lola

    OdpowiedzUsuń
  5. Z moim szczęściem do konkursów raczej nie mam szans XD Ale sie zobaczy. Nie mam nawet pojęcia jakie pytanie bym zadała. :D

    Pozdrawiam serdecznie!
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  6. Zadałabym pytanie: skąd bierzesz pomysły na tego bloga?

    A wgl, można zadawać pytania nie dotyczące fabuły? Np. Czy masz kota?

    Pozdrawiam
    Tak Trochę Nowa Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to nie jest tajemnica! Tajemnica to jest ile osób pozabijam :P

      Pomysły biorą się z życia. Jo i Rose mają mnóstwo moich cech, James i Jesse to odwzorowanie dość ważnych facetów w moim życiu; Scorpius i Cameron to chyba ideały każdej dziewczyny :P

      A pomysły na samą fabułę... Wymyślam :) To nie jest ani pierwsza, ani jedyna rzecz jaką piszę. I ogromnie dużo czytam, stąd wiem, co musi mieć historia, żeby dobrze się ją czytało. Planując każdą część, robię rozpiskę rozdziałów, tak, żeby nie wymyślać na bieżąco, bo to się po prostu źle czyta. Tak więc podsumowując: mam bardzo wybujałą wyobraźnię :)

      A kota nie mam. Nie znoszę kotów... (nie bij) :p

      Usuń
  7. od niedawna czytam twojego bloga, jest super! nie jest taki jak wiekszosc, tylko o miłości, a ma tez świetna fabule!❤️ uwielbiam Scora i Rose i ich klotnie😂 przepraszam, ale nie umiem pisac długich komentarzy, ale jakos sie postaram😂😜 czekam na rozdzial❤️

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj Ginger, no i widzisz teraz masz znowu zasyp komentarzy "jestem nowa" i "nie umiem komentować"... :P Mnie to śmieszy.
    Myślę, że zamknięcie bloga na jakiś czas to nie jest zły pomysł, może się nauczą. Pierwszy raz skomentowałam Twój post koło 3 rozdziału I części i pamiętam ile razy prosiłaś, żeby się odzywali. Nie to nie :P

    Aaaa tak btw.. jedno pytanie to jest za mało! No bo ja chcę np. wiedzieć kogo zamierzasz zabić (zamierzasz bo jak kogoś z głównych bohaterów to ja rozpoczynam protest głodowy), czy oni wszyscy będą z kim mają być; kto jest szpiegiem; co będzie głównym wątkiem w 3 części; czy będzie jakiś ślub... I mam jeszcze z milion takich pytań!

    Ostrzegam, zamierzam ten konkurs wygrać! :P

    Całuski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem, wiem, co zrobić :/

      Ale ten 777 komentarz to jeszcze trochę i padnie pod tym postem :P Może zaczekajcie chociaż do nast rozdziału. (koło soboty/niedzieli). :)

      Usuń
    2. Trochę przykre jest to ze oceniasz każdego jednakowo. Bo są osoby które trafiły tu naprawdę nie dawno w tym przypadku ja. Przeczytałam wszystko w jakieś 2 dni i od razu po przeczytaniu skomentowałam ostatni post i mam zamiar to robić pod każdym następnym.
      Lola

      Usuń
  9. A ja nawet jeśli jakimś cudem bym wygrała (broń Boże xD) to i tak byłabym niepocieszona.
    1. Znając życie zadałabym jakieś mega idiotyczne pytanie. ;D
    2. Bardzo lubię być przez Ciebie zaskakiwana! To takie ekscytujące, że tutaj u Ciebie nigdy do końca nie wiadomo co się wydarzy!

    Ale życzę wszystkim powodzenia, fajny pomysł z tym konkursem :)

    Ps co studiujesz, o ile mogę spytać?

    OdpowiedzUsuń
  10. Biedne koty.
    Ważne, że bloga masz. Kotami się zajmę i będę ich miała 20 i wszyscy będą szczęśliwi. Acha zapomniałam jeszcze powiedzieć, że SCORPIUS JEST TYLKO MÓÓÓÓÓJ! I to tyle.
    Czekam na następny rozdział :)
    TTN Asia

    OdpowiedzUsuń
  11. Okej więc pisze komentarz :D i oczywiście czekam na następny rozdział

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i przepraszam że nie skomentowałam 2 poprzednich rozdziałów ale nie wiem co pisać oprócz "świetny rozdział czekam na następny :'D

      Usuń
  12. A powiedz mi, na ile znasz już fabułę ostatniej części? (Chyba, że 3 nie bd istatnia, co byłoby fantastyczne) :P

    Katerina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tyle, że plan każdego z rozdziałów ma po kilka linijek :P
      Myślę, że w trakcie zmienią się tylko szczegóły, tak było z 2 częścią.

      3 będzie ostatnią, to już pewne :)

      Usuń
  13. Fajny pomysł z tym konkursem chociaż 1 pytanie to troszke mało ;D
    Cieszę się, że prowadzisz bloga tak profesjonalnie- planujesz, poprawiasz. To naprawdę widać! Skoro już postanowiłaś to nie będę odwodzić Cię od tej decyzji i mam nadzieję, że część trzecia będzie tą NAJ.
    Dużo weny :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam o to nie pytać, ale nie wytrzymam, więc... kiedy następny rozdział?
    TTNA

    OdpowiedzUsuń
  15. Próbuję, może się uda:)
    Szczerze mówiąc nia mam pojęcia jakie pytanie bym zadała jeśli bym wygrała. Chociaż wątpie że wygram, ale spróbować zawsze watro :D

    OdpowiedzUsuń